Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
05-03-09, 16:42 #2
Sv: Ashwagandha urt - høres fantastisk lovende ut, men...
Det er ikke sikkert, at norske (og danske) temperatur- og lysforhold er gode nok til at frembringe planter med samme egenskaber, som i oprindelseslande eller længere sydpå.
"Der findes en række naturmidler, som samlet kaldes adaptogener, da de øger vores evne til at tilpasse os de belastende livsomstændigheder og samtidig styrker os både legemligt og psykisk. Ginseng og svampen Cordyceps sinensis er gode muligheder for at modvirke trætheden. Det samme gælder for Rosenrod (Rhodiola roseae), Ashwagandha (Kaldet i DK for "indisk ginseng"/red.), Schisandra og Sibirisk ginseng." Kilde...
I Danmark kan den købes som ingrediens i Super Cortisol Support with Relora® fra Now Foods eller også som rent produkt Ashwagandha Extract 450 mg fra samme producent.
Den findes også som ingrediens i et thyroid-support-mix under navnet Thyroid Energy™. Kan også fås i Danmark, så vidt jeg husker...
Ellers findes den (i DK) som ingrediens i forskellige, ayurvediske massageolier, indeholdende bl.a. olie presset af Ashwagandha-frø.
P.S. jeg kender ikke så meget til evt. andre produkter man muligvis kan købe i DK, da alt mit kosttilskud kommer fra mit foretrukne Now Foods• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
"Binyretrøtthet" av James L. Wilson
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 25-09-11, 20:28 -
"Binyretrøtthet" av James L. Wilson
Av Anisa i forumet BiblioteketSvar: 5Siste melding: 29-06-09, 13:16 -
Levaxin, Armour, binyretrøtthet
Av Siriusen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 28-05-09, 00:07

Bokmerker