Viser søkeresultater 1 til 10 av 18

Threaded View

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Sv: Nogen, der kender de danske privatlæger - Bruce P Kyle og Knut Flytlie?

Sitat Opprinnelig skrevet av ayla Vis post
    Så vidt jeg husker, er det syntetiske hormoner.
    Hvor læser du om anbefaling af syntetiske hormoner? Har vi læst den samme bog?
    Han skriver godt nok, at det risikofyldte i at tage hormontilskud, er når ikke alle hormonubalancer rettes op. Her tænkte han vist på problematikken - hormontilskud til kvinder i overgangsalderen og brystkræft. Jeg ville nu stadig og under alle omstændigheder være noget betænkeligt ved at fylde min krop med syntetiske hormoner.
    Faktisk skriver han og gentager generelt at man bør tilstræbe balance mellem alle kroppens hormoner... uden at udpege nogle frem for andre, som værende vigtigere end andre. Hele hans "filosofi" baseres på respekten og anerkendelsen af alle hormoners betydning i menneskekroppen. Og det er det han altid stræber efter, når han undersøger sine patienter... med patientens konkret sygdom som udgangspunkt.
    Jeg skriver ovenstående, netop fordi jeg er i vildrede med Thierry Tertoghe. På den ene side begejstret og på den anden, meget skeptisk
    Du er i vildrede fordi du strandede ved "forfatteren" til en håndbog for lægmænd, og du kom ikke videre i jagten på oplysninger om "lægen". Om hans baggrund, om hans klinik, om hans forskning, artikler, om hans rygte ude i verden, om alle de læger på alle kontinenter, der valfarter til hans undervisning osv.
    Sist endret av Anisa; 05-03-09 kl 16:00
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn