Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
04-03-09, 22:59 #4
HVA skal jeg spise? Hjelp!!!
Hva er det jeg skal spise da, jeg som trolig har Hypotyreose (Type 2), og gluten-allergi...
I de 12 årene jeg har blitt behandlet med Levaxin og Liotyronin har jeg prøvd å spise ting som er i dietten min, men det har vært vanskelig..
Nå kan jeg ikke ha gluten (hvete) heller. Hva i svarte granskauen skal jeg spise nå? Jeg kan ikke bare sitte og knaske på salatblader heller.. Eller bare kyllingfilet.. Jeg må ha noe mer!
Noen tips?
I dag har jeg spist:
1/4 agurk
1/3 paprika
3 pizzastykker med glutenfri bunn fra Dolly Dimples
En stor bolle med glutenfri pasta med pastasaus
1 stor pommes frites på McDonalds
....og det var det jeg har spilt i dag. Litt lite, og kanskje ikke dritsunt. Men det var nå dagen i dag. Jeg orker ikke kjøpe mat (har også null kroner) og jeg orker ikke lage noe... HVA GJØR JEG DA?
Har så stort press i hodet at jeg ikke klarer noe.. Jeg har presset meg til å skrive nå! Og det gjør vondt for hver bokstav!!!
Lignende tråder
-
Hvilke matvarer bør man spise/ikke spise? Hvordan bør...osv.
Av Dolphin i forumet Helbred og kostholdSvar: 12Siste melding: 13-12-15, 13:33 -
Alt vi ikke kan spise og lav-karbo .... hjelp!
Av mammantileir i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 18Siste melding: 05-12-11, 19:54 -
Skal det ta så lang tid?
Av Lillejenta i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-11-08, 16:40 -
Jeg skal på skole
Av skaye i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 5Siste melding: 10-03-07, 11:39

Svar med sitat
Bokmerker