tusen takk for svar dere er bare herlige
Blir så oppgitt at man ikke kan høre på pasientene, det viktigste er vel at de har det bra??
16 år stakkar deg du har virkelig blitt utsatt for lege rulletten som leker med helsa di off.....

Jeg lærer utrolig mye jeg nå om sykdommen min..
Jeg blir bare enda mere overbevisst om at jeg skal følge mage følelsen min, den pleier alltid å stemme... sånn det er nå så har jeg det ikke bra, og hvor lenge skal man gå sånn... går opp i vekt bare jeg ser en sjokolade, så det resulterer i at jeg holder en streng linje for å ikke legge på meg... slitsomt det og...
hadde jeg som Finn sier hatt høyt hadde jeg gått ned i vekt...
men jeg har lagt om kostholdet helt og enda er det blod slit for å holde vekta nogen lunde stabil.
hadde kolestrol på 3.6 da jeg målte sist så det var visst veldig bra...

Da jeg var stabil (i mine øyne, men ikke legens som bad meg justere dosen ned) var jeg gladere, hadde overskudd til mer enn bare å være mamma,men bake, gjøre husarbeid og enda litt igjen til gubben....
nå må jeg velge hva jeg skal prioritere hver dag... sov bedre, nå sover jeg kjempe lett, ingen overskudd. trening ja det har jeg gitt opp.... blir utslitt etter 2 timer på shopping 1 gang i mnd... og jeg elsker shopping så nå har nettet blitt min butikk..... tragisk
kroppen værker og jeg fryser.

Er det meningen at det skal være slik resten av livet
Det må da finnes noen som virkelig vet hva de driver med å som kan hjelpe???

tusen takk for at dere svarer