Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Threaded View
-
02-03-09, 22:11 #12
Sv: Heisann ny her :) er jeg overdosert???
Oiiiiiiii jeg lærer så mye jeg nå
.....
Hva skjedde med deg om jeg kan spørre da du gikk på Levaxin???
jeg har alle symptomer på lavt stoffskifte men får fortsatt beskjed om å senke dosen min :( før hun ba meg senke den ved juletider hadde jeg det for første gang på lenge helt ok..... men nå er det tilbake til alle dumme plager .... som ingen rundt skjønner seg noe av... :(
Blir helt oppgitt over at innkompetente fastleger som kun lærer litt av alt for de er allmennlege skal styre noe så viktig som stoffskifte til folk, som gjør dem ute av stand til å fungere.... ååååååå
tror sykemld. hadde gått drastisk ned om alle med stoffskifte problem hadde fått hjelp av fag folk ....
jeg har også den auto immune sykdommen og, men det har vel dessverre de fleste med stoffskifte sykdom....
off hva gjør jeg???
håper endokrinologen fra riksen ringer i morgen, ringte der og gav prøvesvaret og bad dem få en endokr. til å ringe meg.....
tuuuuuuuusen takk for svar utrolig snillt av deg
Lignende tråder
-
Prøver å bli gravid - gjør det noe å justere dosen nå?
Av Nelly i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 16Siste melding: 13-11-09, 23:20 -
Overdosert?
Av Pusen i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 11-06-09, 21:32 -
Overdosert?
Av Toto i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 09-07-08, 11:29 -
Prøver og bli gravid og lavt stoffskifte! OPPDATERT
Av Destiny85 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 7Siste melding: 31-10-07, 19:08

Svar med sitat

Bokmerker