Hej Ayla

Desværre kan jeg ikke huske hvad jeg kom af med il første samtale, synes at det var omkring et par tusinde?
Ja jeg havde også lidt følelsen af nemt at kunne blive et pengetræ. Han mente jo at rigtige mange undersøgelser ville være relevant for mig, men kunne slet ikke overskue det - det var RIGTIGT mange ting der skulle undersøges...Ja og det KAN jo godt være at de ville være relevante allesammen, men jeg sad da også med tanken om, at det jo er patienterne han LEVER af...
Ja ved simpelthen ikke hvad jeg skal råde dig til?!
Jeg kan bestemt følge dig i, at man har behov for en bekræftelse af at der er noget "galt" i kroppen. Min læge har bedt mig stoppe med at søge efter en forklaring, men det gør man jo ikke når man kan mærke at man ikke er frisk og ens liv langsomt bliver frarøvet en...
Kan helt bestemt følge dig mht. systemet der ånder en i nakken, er selv i samme situation, sygemeldt på 5. måned. Jeg HÅBER virkelig bare snart at blive frisk nok til at genoptage mit job, men synes SLET ikke at kunne se fremskridt selv efter 5 måneder.
Ret pudsigt det der er sket for dig, at du har fået det bedre efter Armourstoppet. Men det er da glædeligt! Nyd det så længe det varer, men ja du har jo prøvet det før ligesom jeg, og tænker snart vender det jo nok igen...
Men jeg håber virkelig det bedste for dig.
Har du fået taget blodprøver midt i alt det her? Det kunne da være sjovt at se hvordan dine tal ligger i forhold til dit velbefindende og før....?
Held og lykke i din beslutning med Bruce. Hvis man havde ubegrænsede midler, så var beslutningen jo nem nok....

Mange hilsner
Gitte