Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
25-02-09, 23:11 #5
Sv: Et liv ødelagt av uspesifisert sykdom og uenige leger
1.) Aker vil at jeg skal gå ned til nulldosering fordi de tror at jeg aldri har hatt noen form for Hypotyreose Det er målet til Aker: Å bevise at min gamle stoffskiftespesialist tok feil, og at de har rett. Det føler nå jeg. Jeg er ikke helt med på det, og tror fortsatt at jeg hadde og fortsatt har Hypotyreose Type 2. Kanskje jeg bare var litt overmedisinert med Liotyronin (40 mkg pr. dag) da jeg fikk forhøyet FT3. At kroppen etter 4 år med den doseringen plutselig sa "stopp!" og økte FT3 nivået?
2.) Jeg "går med på" å gå ned til nulldosering, men kun fordi jeg tror at knuten jeg fant på tyroidea-kjertelen i sommer under en ultralyd KAN ha vært årsaken til mye surr, særlig da hjertebanken og hjerteflimmeret, som følge av alt for høy FT3
I tillegg har man mange andre teorier. Jeg holder på å bli sprø av dette. Jeg blir iallefall bare slappere og trøttere hele tiden. Nå er jeg rimelig ubrukelig som menneske. Klarer såvidt å kjøre i 15-20 minutter hver dag. Å gå i butikken for å handle mat i 10 minutter har blitt et ork. Bare å være våken kl 21.00 på kvelden er grusomt tungt.
Og jeg har fortsatt ikke fått svar på om jeg skal føle meg sånn her når jeg går ned på dosering av Levaxin - hvis jeg egentlig er frisk kontra hvis jeg er syk. Jeg er så lei av å føle meg dårlig. Så utrolig lei...
Det føles ut som om noe er veldig galt med meg. Jeg sier til megselv at jeg har stoffskifteproblemer, og at det er derfor jeg føler meg sånn her. Men tenk hvis jeg har noe annet også? De idiotiske legene skylder jo bare på stoffskifteproblemene mine. Jeg klarer bare ikke å slå meg helt til ro med det. Jeg er og blir bekymret. Fordi jeg føler meg ræva. Så enkelt er det.....
Lignende tråder
-
Hjelp. Ødelagt ferie.
Av sanne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 34Siste melding: 23-07-10, 16:32 -
Hypothyreose. Den glemte sykdom ?
Av Hansen i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 6Siste melding: 29-01-09, 19:09 -
Sykdom forandrer på alt..
Av Thomas W H i forumet DagbokerSvar: 24Siste melding: 16-01-09, 00:18 -
Lavt stoffskifte og sykdom
Av pingu i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 14-11-07, 12:57 -
Hetebølger og ødelagt termostat
Av jane i forumet Graves sykdomSvar: 2Siste melding: 24-06-07, 01:43

Svar med sitat
Bokmerker