Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
11-02-09, 10:19 #6
Sv: Cøliaki eller Irritabel Tarm Syndrom (IBS)?
Takk for respons! Denne matvareintoleranstesten du nevner, som sendes til USA, kan det gjøres noe liknende hos fastlege uten disse kostnadene? Jeg er ganske blakk... Jeg har altså aldri brydd meg noe med å lese og forstå mitt lave stoffskifte før nå. Men jeg fikk en kraftig vekker for noen uker siden: Den angsten jeg har våknet med og slitt med utover dagen og kvelden, har jeg ikke kjent siden jeg gikk ned i min Levaxindose i begynnelsen av januar! Den var litt høy, sa legen. Jeg har slitt med psyke i mange år, mye angst. Så nå lurer jeg jo veldig på hva som er hva. Og ikke minst om noe kan bli bedre ved å gjøre noen grep! Jeg skal til legen min i neste uke og håper å overtale ham til å begynne på Armour. Jeg har startet med D3-vitamin. Kanskje kan min apati og tiltaksløshet på kveldene bedre seg? Hvem vet! Og om magen min kan roe seg hadde det vært bra. Jeg har brukt årevis og tusenvis av kroner på å gå til psykolog. For jeg fikk jo vite at alt jeg sliter med er psykologi! Magen er stressmage, veldig psykisk. Depresjon og angst er ren psyke, tiltaksløsheten og hyppige blødninger likeså! Ingen har noengang sagt meg at kanskje noe av det du sliter med skyldes stoffskifte! Jeg fikk hakeslepp da jeg begynte å lese her og andre steder alle symptomene. Jeg trodde jo at jeg var frisk når jeg spiste mine Levaxin! Da kunne jeg bare glemme dette stoffskiftet! Jeg skal høre med legen min om det er mulig å få sjekket matvareintoleranse. Jeg kjenner jo at det skjer noe med en gang jeg prøver hvete.
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Svar med sitat
Bokmerker