Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
  1. #1
    Medlem siden
    Jan 2009
    Meldinger
    9

    Smile Giver Eltroxin/ Levaxin en chance til.

    Har været til en rigtig god og ordentlig endokrinolog i dag.
    Jeg havde besluttet mig til- og forberedt mig på, at argumentere for at få lov at prøve kombinationsbehandling.
    Lægen var super! Han lyttede og havde stor erfaring, men rådede mig til, først at prøve at " trykke" TSH (nu = 2.8) helt i bund med Eltroxin/ Levaxin - og give mig selv tid til at hæve D3, som længe har været for lavt ( nu= 30).
    Så nu er jeg på 1700ug Eltoxin - og D-vitaminmængden kender jeg ikke endnu, den ringer han til mig i morgen.
    Hvis jeg fortsat har problemer om et par måneder, vil han gerne give mig mulighed for, at prøve kombinationsbehandlingen.
    Efter at have læst - især Finn´s overvejelser om D-vitamin kontra kombinationsbehandling (armour) - synes jeg at det lyder som en rigtig god beslutning.
    Dejligt for en gangs skyld, at gå glad fra lægen, og føle sig hørt, set og imødekommet

    /pernille.

  2. #2
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Østlandet
    Alder
    58
    Meldinger
    895

    Standard Sv: Giver Eltroxin/ Levaxin en chance til.

    Flott! Godt å høre at det finnes leger som er villige til å lytte, dem er det ikke for mange av. Krysser fingre og håper det går bra med deg!
    Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.

  3. #3
    Medlem siden
    Jul 2008
    Sted
    Danmark
    Meldinger
    40

    Standard Sv: Giver Eltroxin/ Levaxin en chance til.

    Hej Pernille

    Det lyder godt med din ordentlige endokrinolog du har. Tillykke med det! Hvor holder vedkommende til? Hvordan finder jeg frem til sådan en samarbejdsvillig én? Vil du give mig et tip?

    Bellen

  4. #4
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

    Standard Sv: Giver Eltroxin/ Levaxin en chance til.

    Sitat Opprinnelig skrevet av sonja Vis post
    Flott! Godt å høre at det finnes leger som er villige til å lytte, dem er det ikke for mange av. Krysser fingre og håper det går bra med deg!
    Det samme her. Hvordan er det mon gået med Pernille siden?
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Bokmerker

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn