Viser søkeresultater 1 til 9 av 9

Tråd: Admin

Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    alle lande
    Meldinger
    1,364

Exclamation Admin

Hej alle

Det er nu lykkedes os at genetablere Sonjas Stoffskifteforum som det var indtil d. 24. november 2008. Et helt igennem bedste mødested for stofskiftesyge i Skandinavien.

Vi er 3 danskere, der har tilbudt Sonja at finde en løsning til genetablering af Sonjas Stoffskifteforum efter sammenbruddet i november 2008. Sonja sagde ja til tilbuddet og vi siger tak for tilliden. Vi er en kvinde og to mænd, der til daglig driver selv egne hjemmesider.

Vi 3 vil fremover arbejde for, at Sonjas Stoffskifteforum bliver endnu mere kendt her i Norden, hvor så mange stofskiftesyge ikke har andre at vende sig til i nødens stund, end andre stofskiftesyge. Vi anser det derfor for en stor ære, at vi fik lov til at hjælpe.

Håber I vil acceptere vores svar på dansk. Det er nok for krævende, at bede Sonja om at oversætte alt.

Hilsen og god bedring allesammen
    Sist endret av Admin; 26-01-09 kl 22:17 Begrunnelse: Årstallet rettet til 2008.
    Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.

baremei Gjest

Standard Sv: TeknikTeam

Velkommen til dere, og takk for innsatsen!

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Nå vil jeg gjerne få takke alle de ildsjeler som har jobbet så iherdig i lang tid !

Det er flott at noen forstår hvor viktig kommunikasjon innen en slik gruppe som vår er. Mange av oss får alt for dårlig info av helsevesenet. Vår gruppe hører desverre til i bunnsjiktet i så måte. Vi blir ikke gjort oppmerksom på hverken rettigheter, prognoser eller hvilke medisiner som kan være aktuelle - det skal vi visst finne ut selv.

Det er faktisk også viktig at denne kommunikasjonen når andre grupper. Kall det gjerne sniklesing, men det er slik vi når ut til andre. Det er viktig at vi når Google - har mange ganger møtt meg selv i døra der
    Andre sykdomsgrupper, politikere, nyhetsfolk og helsepersonell.

Det er viktig for oss at vi blir hørt, så takk for deres iherdige innsats !
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Bare litt teknikk.
    Jeg bruker nå en betaversjon av den neste Windows - foreløpig kallt Windows 7. Og Intenett Explorer 8.
    Ville bare si til dere i teknisk team at det fungerer flott.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Tusen tusen takk fra meg også! Flott innsats!

Hvordan svarer man på PM? Burde forstå det. Det er sikkert så opplagt at det kommer til å bli piiinlig....
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    alle lande
    Meldinger
    1,364

Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn Vis post
    Bare litt teknikk.
    Jeg bruker nå en betaversjon av den neste Windows - foreløpig kallt Windows 7. Og Intenett Explorer 8.
    Ville bare si til dere i teknisk team at det fungerer flott.
    Tak. Det havde vi også håbet på.

Sitat Opprinnelig skrevet av Yvette Vis post
    Tusen tusen takk fra meg også! Flott innsats!

Hvordan svarer man på PM? Burde forstå det. Det er sikkert så opplagt at det kommer til å bli piiinlig....
    Her er forklaring på PM-funktion: https://www.stofskifteforum.dk/faq.p...ivate_messages

Men ellers klikker man bare på knappen "Svar" og skriver/sender som det var et helt almindeligt indlæg.
    Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Østlandet
    Alder
    58
    Meldinger
    895

Da er vi i gang med enda en milepæl i forumets historie!

Det begynte med en enkel, reklamebasert Bravenet-løsning en gang på begynnelsen av årtusenet, fortsatte med Tore Olsen ved spakene og for første gang i phpBB, før jeg overtok hele den tekniske driften selv og drev det frem til nå med baremei som moderator og medhjelper. Og nå altså med 3 dansker, baremei fortsatt som moderator, og meg selv som admin, og nå i vBulletin.

Det blir spennende å se fremover om vi klarer å få forumet til å bli et nordisk møtested for folk med stoffskiftesykdommer!
    Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    121

Thumbs up Sv: TeknikTeam

Tusen takk for innsatsen alle sammen!!! Og gratulerer, særlig til Sonja! Dette er et veldig viktig arbeid!
    Jeg har ikke vært så veldig aktiv på forumet de siste par årene eller så, men det har hele tiden vært fint å kunne stikke innom og lese litt i blant,
    Ble ganske overrasket over å finne egne innlegg fra 2005, innlegg jeg fullstendig hadde glemt selv at jeg hadde skrevet... Der ser man!
    Liker også utrolig godt alle de nye funksjonene! Spennende med nordiske ambisjoner! Meget mulig jeg kommer innom litt oftere fremover...
    Hilma
    Diagnose lavt stoffskifte og Hashimotos nov 2004. Bruker Levaxin, for tiden 175 mcg/dag

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    56
    Meldinger
    3,083

Smile Sv: TeknikTeam

Sitat Opprinnelig skrevet av Driftssjefen Vis post
    Håber I vil acceptere vores svar på dansk. Det er nok for krævende, at bede Sonja om at oversætte alt.

Hilsen og god bedring allesammen
    Og det er da godt at dere er her å passer på
    dansken er da sød
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn