Viser søkeresultater 1 til 10 av 29
Tråd: D-vitamin - normalværdi?
Threaded View
-
26-01-09, 10:57 #25
Sv: D-vitaminer - bivirkninger?
Wow, jeg er overveldet
Må si jeg har lært mye av denne tråden om D-vitamin. Fikk ikke vite hvorfor, men da er det ikke for ingenting at jeg fikk utskrevet kun D-3 vitamin på resept av en flink lege på Balder. Jeg lå på 49 i verdiene og fikk beskjed om å starte med 4 tabl. på 1,000 IU i første omgang, i 14 dager , så skulle jeg gå over til 2 tabl. daglig.. Det er det jeg tar i dag. Egentlig har jeg ikke tatt det fast, for jeg har vært litt redd for overdosering, men etter å ha lest, så regulerer kroppen mye av dette selv da ? 
Etter at jeg sluttet med levaxin, har jeg jo merket fremgang med tanke på at halsen har blitt noe bedre enn den var. Det har kanskje noe med at jeg også har startet med D-3 ? Liker i alle fall å tro det. Har blitt dårlig av annet tilskudd med D-vitamin før. Ble svimmel, kvalm og generelt uvel da jeg tok høye doser, men har ikke merket det store ved disse som jeg tar nå
At ikke vanlige leger kan opplyse om dette med viktigheten av D-3 tilskudd??? Det gjør så mange ting ekstra tungvindt for oss pasienter !!!! Må jo finne ut av ALT selv såfrem til man ikke kommer til et unikum!Jeg er underveis... til en bedre helse forhåpentligvis
(-som føles å ta en eeeevighet)
Lignende tråder
-
Litt om C-vitamin
Av i forumet C-vitaminSvar: 19Siste melding: 12-05-11, 10:42 -
D-vitamin..........
Av Tiffen i forumet D-vitaminSvar: 6Siste melding: 18-11-08, 13:05 -
B6 vitamin
Av Bille i forumet B-vitaminerSvar: 2Siste melding: 30-10-07, 20:44 -
Ble satt på en hestekur på 4000 I.U. D-vitamin daglig
Av milla i forumet D-vitaminSvar: 21Siste melding: 16-06-06, 23:36

Svar med sitat