Viser søkeresultater 1 til 10 av 48
Hybrid View
-
20-01-09, 00:21 #1
Re: Lavt blodtrykk 78/45
baremei: Grensen for betegnelsen medsinsk sjokk går ved 90/60, så alt under der vil de aller fleste leger prøve å finne en årsak til, i hvert fall om man er plaget med det. Jeg har ved to anledninger hatt så kraftig blodtrykksfall at det ble betegnet som anafylaktisk sjokk. Begge gangene visstnok pga den kjemiske adrenalinen som finnes i lokalanestesi.
Synes det er fantastisk herlig å kjenne at ting normaliserer seg nå. De siste fjorten dagene har jeg ikke vært under 80/50. Det er en fryd å endelig ha en kropp som fungerer. Går meg svett hver dag, gjerne flere ganger for dagen. Bikkjen skjønner ingenting, men hun elsker det. Endelig får hun lange og raske turer igjen.
Greit å vite at det er vanlig å finne lavt blodtrykk blant de med lavt stoffskifte. Jeg har en hjertelidelse og har lurt på om det var relatert til det, men det kjennes ikke sånn ut nå for å si det mildt. Hadde det ikke vært midt på natta nå, skulle jeg jammen løpt meg en tur.
He he.... god natt folkens.Jeg er ikke lenger ung nok til å være verdensmester.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk
Av Stina i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 9Siste melding: 21-11-06, 23:32

Svar med sitat

Bokmerker