Viser søkeresultater 1 til 10 av 48
Threaded View
-
19-01-09, 20:02 #28baremei Gjest
Re: Lavt blodtrykk 78/45
Jeg synes ikke blodtrykket ditt er dramatisk lavt, så sant du ikke plages av det.
Jeg har aldri ligget over 100/60, på det laveste 80/50. Jeg har tidvis vært plaget med svimmelhet pga dette, og et nødrop til legen etter noen kjerringråd for å få det opp resulterte i beskjed om å drikke mer vann, mer kaffe og få i meg mer salt. Mer salt på maten enn jeg alt spiste ville jeg ikke ha, så jeg kjøpte salttabletter på apoteket. Legen sa ok, at jeg kunne ta inntil 2 om dagen. Automatisk drikker man også mer vann fordi saltet gjør en tørst, og kombinasjonen fungerte så bra for meg at jeg har nøyd meg med det.
Og når stoffskiftet er greit regulert følger blodtrykket etter, ofte. Samtidig finnes det mange som har naturlig lavt blodtrykk, min mor har det og mormor hadde det. Legen flirer og sier at folk med lavt blodtrykk lever lenger. :-)
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk
Av Stina i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 9Siste melding: 21-11-06, 23:32

Svar med sitat

Bokmerker