Viser søkeresultater 1 til 10 av 48
Threaded View
-
18-01-09, 00:25 #24
Lavt blodtrykk 78/45
Har vært trett og sliten i atten år, og alltid hatt lavt blodtrykk og lav hvilepuls. Trente mye selv om jeg var sliten, men i 2001 la jeg fra meg vektene, og i 2004 sluttet jeg å gå i fjellet, i 2006 sluttet jeg å gå langs veien. Da ble jeg også innlagt og en langvarig utredning var i gang.
Har fått påvist karspasmer og får selozok.
Blodtrykket har blitt lavere og lavere. Etter avtale med legen, målte jeg blodtrykket tre ganger per dag i en periode i høst. Det var så lavt at jeg sa til ham at det bare var flaks at jeg våknet om morgenen, så jeg synger "Hver dag er en sjelden gave...." Han synes ikke det var særlig morsomt, og spurte om jeg ville prøve Levaxin selv om blodprøvene var innenfor normalen. Dere skjønner sikkert at jeg sa ja, og hvorfor jeg sa det.
Jeg begynte på laveste dose, og hadde en ufattelig god effekt. Bare etter noen dager var utmattetheten i kroppen borte. Nå kan jeg endelig gå meg svett igjen. Føler at jeg har fått livet i gave.
Og blodtrykket er gått opp slik at jeg ligger over "sjokk"-grensen, som er 90/60. Men, det er fremdeles lavt så legen vil ha meg til kardiolog.
Så er mitt spørsmål til dere.. Er det flere av dere med lavt stoffskifte som også sliter med lavt blodtrykk.
Jeg har også TUNG hjertebank til tider, men lav puls. Ligger mellom 50-60, har også vært nede i 40.
Lavt blodtrykk er "py"Jeg er ikke lenger ung nok til å være verdensmester.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk
Av Stina i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 9Siste melding: 21-11-06, 23:32

Svar med sitat

Bokmerker