Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Hybrid View
-
15-08-05, 16:42 #1
Jeg la på meg sikkert 20 kg da jeg var som verst uten behandling.. og det tok lang tid før jeg merket noe effekt på vekta av Armour. Men jeg tror ikke at Armour alene ville hjulpet meg, så jeg må nok gi æren til Libra kurs. Tror likevel at hvis jeg ikke hadde hatt Armour i "bunnen", så hadde jeg ikke fått av meg ett gram
Da jeg følte meg ganske bra med Armour og FT 4 var i 19-20 og FT3 rundt 7, hadde jeg krefter og mot til å ta et Libra kurs. Det var omlegging av matvanene mine og krefter til å gå tur som hjalp meg med de 17 kg.
Har i sommer hatt de samme matvanene, men i ferien er det litt verre å få det til, men likevel har jeg ikke gått opp mer enn 1 kg
Og det er jo kjempebra.
Kjenner nå når prøvene mine er lavere, at jeg har mer sug etter søtt og er urolig innvendig og har lyst til å hjelpe på det med å spise....
Men har bestemt meg for å gå ned 5 kg til nyttår... skal bare til Tyrkia først, så jeg får vendte med den store innsatsen.
Anbefaler ALLE å prøve Libra. Det er enkelt og man er aldri sulten. Spise lite og ofte, og litt mosjon.... Og det er fantastisk å kjenne at kg går av!! Gøy med nye klær og en kjempebra lettelse for kroppen!!
Kan huske en dag jeg hadde kjøpt 8 kg fisk av en fisker (vi bor ved sjøen) og jeg skulle bære dem hjem i en ryggsekk. Da hadde jeg gått ned 7,5 kg og jeg skal si at jeg merket de 8 kg fisk jeg hadde på ryggen. Det var jammen meg tungt!! Men da gikk jeg å smilte for meg selv og tenkte at; så mye lettere er du enn det du bærer på nå!!!
Lykke til alle som vil prøve... det går an!! Selv for en sjokoman!!
Lignende tråder
-
Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
Av Trude i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 87Siste melding: 18-08-13, 22:04 -
Jeg fikk diagnosen lavt stoffskifte når jeg var var rundt 10 år gammel.
Av Shorty i forumet Lavt stoffskifteSvar: 23Siste melding: 23-05-10, 22:48 -
Fikk diagnosen Graves for 2 dager siden
Av Yvai i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 10-05-10, 13:47 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
Av Trude i forumet PresentasjonerSvar: 7Siste melding: 26-03-10, 19:47 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat

Bokmerker