Viser søkeresultater 21 til 24 av 24
-
10-08-05, 07:41 #21
Er det mulig?! Sjekket akkurat jeg ble logget aut på, men likevel skjedde dette. Blir oppgitt over meg selv!
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
-
10-08-05, 08:35 #22
Det er helt utrolig hvor arrogante legene er!!! :evil:
Hva i all verden skal til forat du skal bli bedre? Jo, tyroxin! Og har du blitt bedre av å gå uten? NEI!!
Jeg gikk på samme måten i over 3 år. Med betennelse i skjoldkjertelen, anti-stoffer og alle symptomer på hypo, men prøvene var innenfor den såkalte normalen!!!!!
Til slutt var jeg nesten DØD!!!! Hadde jeg ikke vært nygift med verdens beste mann, tror jeg at jeg hadde tatt livet av meg!!! MEN PRØVENE VAR INNENFOR NORMALEN!!!
Til slutt, takket være dette forumet, fant jeg ut at jeg måtte gjøre noe selv, og fikk Armour på eget ansvar, og livet mitt er faktisk ganske bra... Har ennå noen få symptomer som kommer når jeg er trett og sliten og ved event. doseøkning, men ellers har jeg det veldig bra...
IKKE GI DEG! Det er DITT liv!! Bytt lege!! Gjør noe, du blir bare verre, og det tar lengre tid å bli bedre!!
Unnskyld at jeg er litt heftig her, men jeg blir så inderlig forbanna på at mange mennesker skal gå å ha et helvete bare fordi noen leger ikke kan nok om dette og ikke vil lære heller!!!!!
Lykke til! Husk at hadde det ikke vært for oss som er syke, hadde ikke legene hatt jobb!!
Stå på, du kjenner kroppen din best!!
-
10-08-05, 09:13 #23
Teknikken er lunefull ? verre enn oss ?
I IE er det mulig å sikkre bestemte URL tilgang ved å gjøre unntak i "alternativer for internett/personvern/områder. Er det noe tilsvarende i FF ?
Det er jo helt uhørt at arrogante spesialister skal overkjøre en god primærlege på den måten ! Spesialistene skal jo være en resurs - ikke en hemsko.
Det er vanskelig å komme inne på Aker, og det er desverre ikke alltid det hjelper heller, men det er vel den eneste utveien som er igjen ?
Det er jo noe som heter fritt sykehusvalg da - men jeg vet ikke om ordningen kan hjelpe deg ? Det finnes opplysningstelefoner som kan svare på hvor det finnes sykehus med ledige endoer.
Slike køordninger skal jo "kjøre" av seg selv, men min erfaring er at det hjelper å jaga dem litt !
Stå på.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
10-08-05, 18:47 #24
Jeg fant ut at det var nok "menneskelig svikt" som var årsaken... Håper det funker nå.
Legen min snakket en gang om thyreoideapoliklinikken på Aker, men nå tror jeg han heller mer mot innleggelse på Rikshospitalet eller Ullevål. Han mente de var flinke der, ikke vet jeg.
Jeg får se nå når jeg får time, om jeg evt. prøver andre sykehus. Litt kinkig siden hun på sykehuset her allerede har et visst samarbeid med fastlegen min. Blir helt oppgitt av den innstillingen hennes. Den forrige endo'en gikk akkurat av med pensjon, og jeg hadde håpet på litt "friskt blod" i avdelingen, men dette virker jo helt håpløst. Vel, får gi henne en sjanse, har ikke møtt henne enda.
Mens jeg er i gang her, må jeg fortelle om min mor som har samme plagene som meg, og har gått til en lege som ikke har hatt peiling.
Etter at jeg fikk diagnosen, og hun har fått mer tilgang til info på internett, byttet hun fastlege for hun skjønte at hun ikke var optimalt behandlet. Det har ført til at hun fikk vite at hun også har fibromyalgi (vet at det er omstridt og at det ikke gjør så mye fra eller til med en sånn diagnose), og hun har fått kommet til en endokrinolog som har tilbudt henne liothyronin. Den forrige fastlegen sa at en endokrinolog ikke kunne tilby henne mer enn det han (fastlegen) kunne...
Skummelt med selvgode leger. Heldigvis har jeg møtt på noen leger som er av den andre typen også, ellers hadde jeg mistet helt troen på dem. Som en utrolig flink anestesilege sa til meg en gang "den dagen jeg tror jeg vet alt, er jeg en farlig mann". Tenk om flere hadde hatt den innstillingen!For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Svar med sitat
Bokmerker