Viser søkeresultater 1 til 10 av 77
Tråd: Trening
Threaded View
-
10-08-05, 08:20 #19
Interessante svar her. Må si du har satt deg inn i litt treningstoff N'Finn. Drevet med seriøs idrett før eller?
Men selve slagvolumet er vel ikke størst på 125-135 i puls da. Det var det man trodde før, men nyere forskning viser at slagvolumet øker helt opp til 95-97% av maksimalpuls. Det er derfor de fleste treningslitteraturer nå(olympiatoppen mm) anbefaler å trene knallhardt før å presse på oksygenopptaket. Men, dette er ikke trening man bedriver hver dag, men en gang imellom.
Selv driver jeg å forsiktig øker treningsmengden etter at jeg har slitt med lavt stoffskifte i 1 år(kanskje mere også). Drev med idrett før, men ble utrolig trøtt og utmatett. Har trent mosjonstrening i 1 år, men synes det er på tide å begynne å trene seg forsiktig opp igjen. Tror ikke kroppen tåler de tøffeste hardkjøret når man har lavt stoffskifte, men jeg har et håp om å kunne prestere greit i idretten med litt mindre belastning på kroppen en det jeg ville trent om jeg var frisk. Fortsatt er jeg trøtt og sliten, men synes ikke jeg har blitt værre etter å ha trent litt hardere 1 uke. Venter nå på armour så håper jeg at jeg flyr igjen. Var ute på 4*8 minutter intervall i går på 80%-85% av makspuls, og skal snart ut å løpe en rolig restitusjonstur.Legen mente nå at jeg hadde lavt stoffskifte og jeg har nå startet på Levaxin. Synes dette er litt rart siden jeg er gutt og bare 23 år. Eneste symtomer er at jeg har vært mega trøtt, slapp, litt dårlig konsentrasjon og til dels hukommelse!

Svar med sitat
Bokmerker