Nå blir jeg automatisk pålogget Da jeg brukte IE funket det ikke selv om jeg huket av på dette valget, men nå bruker jeg Mozilla Firefox og da går alt så mye bedre... Godt med alt som går av seg selv når en er så surrete selv.
De var i utgangspunketet antistoffene som fikk legen min til å reagere (heldigvis bestillte han denne allerede første gangen han tok stoffskifteprøver av meg), og han mener at jeg har en subklinisk hypothyreose.

Etter at han snakket med enokrinologen på sykehuset fikk han beskjed om at jeg ikke ikke burde medisineres, siden jeg ikke har FT4 og FT3 utenfor ref.grensene...
Jeg hadde jo TSH på over 8, antistoff, en skjoldbruskkjertel som viste betennelse på UL, nære slektninger med sykdommen og haugevis med symptomer - likevel mener dette mennesket at jeg ikke skal ha medisin! Hvis hun fortsatt mener at jeg ikke skal medisineres etter at jeg har vært hos henne, blir jeg mildt sagt fortvilet. Heldigvis er ikke legen min overbevist, og snakker om at jeg kan sendes til Oslo for utredning. Men alt tar sånn tid.
Det er iallefall supert å ha forumet i denne situasjonen, ellers tror jeg at jeg hadde begynt å tvile på meg selv og min egen bedømmelse av sykdommen. Stor klem til dere alle for masse god hjelp