Hallo Har trent lavpulstrrening noen dager nå. I dag ble det en fjelltur på ca 3 timer, og pulsen fløy i været et par ganger, men jeg greidde å hente meg inn igjen. Men nå begynner kroppen virkelig å protestere. Var skikkelig vondt å gå ned fra fjellet. Hvert steg "smalt" gjennom hele kroppen.

Hva sier du n`Finn? Bør man ha dager uten trening selv på lavpuls-nivå? Trodde jeg kunne trene hver dag når jeg tar det sånn med ro egentlig?? Men jeg må kapitulere. I morgen står jeg over. Så kjedelig! For vekten går nedover. Ikke mye, men den stiger ikke lenger. Og jeg tror virkelig treninga hjelper meg her. Jeg har bare tatt det for hardt tidligere og trent på meg melkesyre. Og hindret oksygenet...surrer den tanken der...Er et spennende prosjekt i allefall.

Hvordan kombinerer jeg dette? En hard økt hver 14. dag eller noe slikt? Hvorfor denne hersens kroppsverken?? MÅ være medisinen! Jeg hadde den jo ikke før jeg begynte på Levaxin. Samtidig begynner jeg å lure på om medisinen kanskje virker bra for meg allikevel - på andre områder - siden jeg har ork til all denne treningen?? Så mye jeg ikke skjønner ennå.

Tok nye stoffskifteprøver i går. Spent! Var litt komisk. Jeg spurte laboranten om hun kunne krysse av for div andre prøver, bl.a DHEA, B12, jernprøver etc. Hun ringte inn til legen og han kunne ikke svare fornuftig, men ba henne tappe 3 reagensrør - for sikkerhets skyld. Så skulle han se på det.