Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Threaded View
-
07-08-05, 22:58 #16
Hei Kir.
Jeg leste Yvette sin beskrivelse og den likner min.
Hadde nok dette lenge før jeg fikk diagnosen, og det var opp og ned med smerter og form. Jeg fikk også en haug forskjellige smertemedisiner for ryggsmerter og muskelsmerter. Mine flyttet seg også, noe som gjorde at jeg fikk et hypokonderstempel og ble sendt til psykiatrien.
Det er forøvrig akkurat den skjebne man led for 70år siden også, har jeg lest. Man har altså ikke lært ?
Da jeg fikk diagnosen hadde jeg akkurat kastet pillene på dynga og bestemt meg for å klare meg uten. Og jeg ville f... ikke begynne med piller for resten av livet nei ! (verre pasient finnes ikke skal jeg love deg !)
Men begynte da omsider etter en del overtaling og forsikring om at det ikke fantes bivirkninger !
Jeg hadde ikke peil på hva stoffskiftet var for noe, og begynte å lese. Det var vel min "nye" viten som gjorde utslaget.
Jeg trudde at alt skulle bli så bra, men ble skuffet. Jeg merka ingen forskjell og etterhvert ble smertene bare verre og jeg ble nødt til å ta Felden for ryggen. Etterhvert ble jeg så ille at det var stopp på alt. Jeg var blitt mye tyngre og frøs hele tiden og var svært deprimert.
Min etterlysning av andre medisiner blei avvist med at det ikke fantes.
Jeg prøvde i min fortvilelse å slutte med Levaxin. Da erfarte jeg at det var mye verre uten, så Levaxin virker den, men ikke tilstrekkelig - på meg iallfall da.
Mange sier jo at de klarer seg med Levaxin, men får de igjen sin normalvekt og sin basale kroppstemperatur ? De jeg kjenner har ikke fått det, men flere påstår likevel at de har det bra. Da kommer kanskje ikke symptomene fra stoffskiftet ? Men basaltamperaturen oppstår jo som en følge av at det foregår et stoffskifte. Om denne er lav så er stoffskiftet også det.
Det var først i den spede internettbegynnelsen at jeg begynte å lære noe om dette. Etterhvert fikk jeg viten om at det finnes mange forskjellige thyroxiner på markedet, men jeg fikk dem ikke av legen.
Jeg fikk mast meg til Liothyronin og det virket fantastisk bra i en uke - så var det desverre stopp.
Så i fjor fikk jeg Armour.
Jeg slutta helt med Levaxin i 10 dager før jeg begynte med Armour.
De første dagene uten noe var helt fenomenale. I etterpåklokskapens lys begynte jeg med alt for små doser. Jeg fikk jo ingen råd av legen. De har jo meldt seg helt ut og vet ingenting om dette.
Hvis noen skal gå over fra en Levaxindose til Armour kan de nok gå rett over og regne 100µG=1Grain og så øke etterhvert som en får symtomer på for lav dose.
Ganske mange Armourbrukere med helt død kjertel ender på 2-4 Grain.
Basaltemperaturen er den tempen man får i total hvile uten at fordøyelsen og musklene er i aktivitet og gir tilleggsvarme. Måles tidlig om morgenen.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
T4 kontra T4 og T3 kombinasjon i behandlingen
Av minnie i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 1Siste melding: 20-04-08, 12:51

Svar med sitat
Bokmerker