Jeg var hos en Svensk lege en stund. Jeg var da begynt å tvile på om det virkelig var stoffskiftet som var problemet mitt. Hun sendte meg da til EEG på sykehuset og ringte sykehuslegen for å få en tolking av resultatet mens jeg var der. Det var ikke skrevet noe om det på det hun mottok, og sykehuslegen visste ikke om dette, men etter at hun sa hva han skulle se etter på kurven var det klart at EEG-prøven viste tegn på lavt stoffskifte.
Levaxinen jeg brukte klarte altså ikke å normalisere kurven.
Dette var tidlig på 90-tallet. Jeg har trent jevnt siden da, men formen ble likevel dårligere og dårligere. En laktat-test på mølle viste kurveform som på en utrent person.
Selv med disse funn i tillegg til mine symptomer fortsatte man å kjøre på Levaxin. Da er man etter min mening for autoritetstro i helsevesenet.

Etter ett år med Armour er formen atskillig bedre og i det siste opplever jeg fremgang hver gang jeg trener. Jeg hadde en slags smerter i hjerteregionen i oppvarmingsfasen, en slags strammhetsfølelse. Disse er nå helt borte. Pulsen fløy også for lett i været uten at det ble noe særlig fart av det.
Jeg har ikke tatt noen tester som kan bekrefte dette nå, men har lyst til å gjøre det om en tid - hvis det er mulig å sammenligne med tidligere tester og jeg kan få noen til å gjøre dette som vil ta lærdom av det.

At vekta er lavere rett etter ei økt kan for det meste skyldes vesketapet. Vann er tungt og tap på 300G er lite og tyder på at du drikker bra ? Har opplevd tap på over 2kG selv med inntak av en liter under lange sykkeløkter. Joggeturer går det mindre vann til hos meg, av en eller annen grunn ?
Skulle ønske at jeg, som gjest, fikk begynne med Armour tidligere. Det har bare blitt bedre for meg - men hvem vet om framtia ? En må jo bare håpe på at det fortsetter å funke.
Dette er det ikke mulig å få noen råd om fra helsevesenet, de har jo meldt seg helt ut og har ingen erfaringer om Armour å dele med sine pasienter. Bare forutinntatte og foreldete meninger som ikke er verd noe.
Det er trist for oss som ikke kan bruke Levaxin.