Viser søkeresultater 41 til 50 av 77
Tråd: Trening
Threaded View
-
07-08-05, 20:44 #11
Her var mange spørsmål Gjest, og kanskje er jeg ikke den rette til å forsøke å gi fornuftige svar. Skal man ikke bli bedre med medisinering? Jovisst skal man det! Teoretisk. Men dette stemmer dessverre ikke med det virkelige, og det er det ikke alle leger som har fått med seg. Jada - jeg ble så visst dårligere med medisin, men hva hjelper det når det står på pakningsvedlegget at man skal bli bra. Vi har liksom bare en medisin da. Så hvis du gidder skumme temaene her så vil du få noen aha-opplevelser. Nå er jeg nok ikke den som er verst rammet, men jeg vil gjerne prøve en annen medisin.
Den treningsøkten jeg beskrev er den eneste som har gitt meg slikt pulsbråk. Ellers går det bra.
Når det gjelder hjertet og hypothyreose og Levaxin så vet jeg neimenn ikke om det er sykdommen eller medisinen som kan gi hjertetrøbbel. Noen som kan hjelpe meg/korrigere meg her?? Har bare hørt det fra en endokrinolog på et foredrag.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Svar med sitat
Bokmerker