Viser søkeresultater 1 til 10 av 77
Tråd: Trening
Threaded View
-
07-08-05, 15:28 #11
Takk for tipset med sukkerbiten.
har ikke tenkt på det. Jeg prøver å få i meg proteinpulver etter en hard treningsøkt. Styrer unna soya, men jeg vet at det er tilrådd noe karbo først og så protein innen 1/2 time etterpå. Jeg gidder aldri lage middag så derfor må jeg bruke pulver, da jeg ikke får i meg nok proteiner ellers. A propos: matlagingen sluttet for noen år siden. Det ble for mye å holde styr på. Noen som kjenner seg igjen her? Har nok med hypo`en å gjøre.
Ellers så har jeg en god venn som nå nettopp har vært med i sykkelrittet Dolomitten i Italia. Jeg vet at han driver med noe kostplanlegging i tiden før slike ritt. Han har syklet Trondheim - Oslo mange ganger. Men jeg har ikke satt meg helt inn i hva han spiser og ikke spiser. Men det lyder kjent det du nevner n`Finn. Har nok lest om det, men jeg har aldri praktisert konkurranseidrett. Derfor har jeg ikke vært så opptatt av det, men skjønner nå at jeg kanskje kan bruke det likevel. Både for å svi kalorier og for å holde formen. Tilbake til min venn. Han er 65 år og er på landslaget der nede i Italia. Det står respekt av slikt - så trening er viktig!!
Så sant man har overskudd. Så i respekt for alle dere om ikke greier å komme ut av sofaen: Jeg forstår det, og mener IKKE at man skal presse seg når man knapt orker møte dagen. Jeg er bare så takknemlig for at jeg har ork og lyst til å trene. Vi sliter nok med veldig mange forskjellige symptomer med denne sykdommen.
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Svar med sitat
Bokmerker