Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
05-08-05, 19:37 #8
Beskyldninger om at motdebattanten farer med TULL er ingen god måte skape ny innsikt på.
Opprinnelig skrevet av n`Finn
Dine innlegg har overbevist meg om at din kunnskap om politikk, logikk og forvaltning ikke er spesielt verdifull. Hva vitenskap angår, har du absolutt ingen troverdighet hos meg overhodet.
Det koster meg intet å opptre som om du har rett. Jeg bare forlater forumet. Men jeg tror ikke forumet er tjent med det. Jeg har kunnskap som du ikke har - og motsatt. Ideelt sett er forumet tjent med denne motsetningen.
Du har virkelig ikke peiling på forvaltning. Hvor tror du preparatomtalen til Levaxin kom fra, hvis det ikke var fra innlevert dokumentasjon? Det var neppe Nycomed som leverte dokumentasjonen, ettersom de er kopiprodusent, og lever av å henvise til andres dokumentasjon. Men det ligger en dokumentasjon i bunnen. Som det gjør for acetylsalisylsyre.
Jeg kunne sablet deg ned i det uendelige. Men jeg gidder ikke. Jeg er nesten flau over overhodet å ha respondert på dine innlegg. Du har tradisjon för å mene mer enn du kan dokumentere.
I kraft av min tidligere rolle i forvaltningen, kunne jeg ha tilbragt ny kunnskap i dette forumet. Det ser for meg ut som om du bestrider en slik eventualitet. Du synes å ville holde på dine egne forestillinger. Ny lærdom spyttes ut som bedervet kjøtt.
Og dette var siste gang jeg noensinne kommenterte dine innlegg.Når jeg fikk diagnostisert lavt stoffskifte, sammen med forhøyede verdier av det som forårsaket hjerteinfarkt i ung alder, stumpet jeg røyken, inntok Levaxin, og bega meg til å sykle.

Svar med sitat
Bokmerker