Takk for interessente innspill både fra n`Finn og Jon. Begynner å ane noe her når det gjelder oksygen, T3, vektøkning og trim...

Bare for å repetere meg selv, Jon: Jeg er 49 år og har en maxpuls på i allefall 196 (målt noen ganger). Synes det er høyt og har lurt på om det har med Levaxin å gjøre. Målte ikke før medisinering dessverre. Ser av linkene dine at aerob trening hindrer oksygen. Jeg vet jo egentlig det da, men har ikke tenkt på det i sammenheng med at jeg selv kanskje hindrer T3 inn i cellene.

Men er ikke det logisk da? Jeg har hatt et anstrengt forhold til vektøkningen, og det eneste jeg følte jeg kunne gjøre selv var å trimme. Og jeg har virkelig jobbet!! Men kanskje feil?? Jeg har i snitt på en times trimøkt nærmere 160 enn 150 i puls. Og da blir det vel aerobt da? Tror du har rett n`Finn med lengre økter og lavere puls, men det er vel det du sier også Jon? Kroppen er bedre enn hodet så jeg tenker...og det tar litt tid før det synker...Men dette er interessant. Aner håp om at jeg kan gjøre noe selv her - med vekta spesielt.