Viser søkeresultater 1 til 10 av 77
Tråd: Trening
Threaded View
-
05-08-05, 16:31 #6
Det er ting som tyder på at du ikke har så stort hjerte når du ikke svetter engang ved 130 i puls.
130 er det pulsnivået som hjertet har sin største utvidelse før kompressjonen. Altså der hjertet rekker å fylle seg med mest blod før neste sammentrekning kommer. Dette er nesten aldersuavhengig, men vesketap senker det punktet. Trening i dette området øker hjertets evne til å ta store slurker. Dette senker hvilepulsen, som er et godt mål å bruke på om grunntreninga virker.
Sesongvekslingen er viktig. En orker ikke holde på med høynivåtrening lenge av gangen - da må en ta en grunntreningsperiode for liksom å restituere kroppen slik at den kan tåle en ny hardtrenings/konkurrranseperiode.
En er helt avhengig av at stoffskiftet funker for at restitusjonsperiodene mellom treningene skal gjøre det det som skal gjøres, og det kan godt være noe i dine tanker om T3`s funksjon her. Uten at T3 kommer inn i cellene blir det jo ikke forbrent slagstoffer heller, og det er jo stølhet det.
Da jeg gikk på Levaxin ble jeg plutselig støl av trening jeg skulle være godt tilvendt. Jeg har ikke merket dette etter overgangen ti Armour, men jeg har heller ikke trent hardt. Regner med å begynne snart, så jeg er litt spent på hvordan det går.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Svar med sitat
Bokmerker