Er ikke 10% av befolkningen ganske mye da kris - med en spesifikk sykdom? Og grunnen til at så mange nøyer seg med Levaxin er kanskje rett og slett fordi de ikke aner at de kan ha et alternativ, og de går rundt og er syke, men har akseptert at de aldri kan bli noe bedre. Jeg har for egen del ikke gitt opp ennå, men det er rett og slett fordi jeg vet at Armour finnes. Sendte forresten "sykehistorien" min til Balder-klinikken i går kris. Du har time før meg med samme lege. Har du droppet den? (Dette ble et sidesprang).

Tar frem igjen veninnen mi, som ikke får opp fT4 lenger enn til 13, og hun ER syk. Går hos Oftebro, men hun hadde aldri hørt om Armour før jeg fortalte det til henne for noen mndr siden. Og da har hun vært syk siden 1998 (+/-)??! Og nå sier hun at hun har det bra nok?? Hun har ganske enkelt "gitt opp" slik jeg ser det. Men hun kan ikke gå en liten tur uten at hun ligger dagen etter. Hvorfor har ikke Oftebro foreslått Armour?? Han er jo "guruen" ettersom jeg har forstått. Nei dette er ikke bra!!