Hei Jon du skriver at du har jobbet på dette feltet i 10 år. Betyr det at du kan bidra med å få fortgang i å opplyse legene om at det finnes et alternativ til Levaxin? Sikkert et spørsmål du hverken vil eller kan svare på, men jeg bet meg merke i den setningen, og det gir grobunn for håp.

Men hvor lenge skal vi være tålmodige? Og er det ikke rimelig å forlange at fastlegen iallefall sjekker ut litt om Armour når jeg/vi legger frem dokumentajon på at den finnes, og at mange har fått sine liv forandret radikalt til det bedre med denne medisinen? Jeg personlig har printet ut seriøs dokumentasjon og overlevert til legen, men det ble bare lagt til side og er fortsatt et "ikke-tema". Jeg er mørbanket av Levaxin, sykmeldt og vil så gjerne prøve om Armour er et godt alternativ.

Legnene har jo disse skjemaene for registreringsfritak så de må jo kunne noe om medisiner utenom disse som de selv skriver ut resepter for. Og det finnes vel andre medisiner som også må søkes via dette skjemaet. Hvordan går man frem egentlg? Jeg trenger et godt råd, men har som sagt Balder-klinikken.