Viser søkeresultater 61 til 70 av 73
Tråd: forventninger til Armour
-
20-07-05, 22:59 #61
Så fint for deg!
Balder-klinikken på deg også?? Spent fordi jeg har time der snart selv.
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
21-07-05, 09:50 #62Gjest
Åååå, det hørtes deiligt ut ! Ble nesten litt misunnelig nå....
Hvis formen er bedre, så blir sikkert konsentrasjonen bedre etterhvert også :-)
Gleder meg til jeg har vært på Balder og forhåpentligvis har fått armour jeg også.
-
21-07-05, 11:17 #63
hmm, meg som gjest over her....
-
25-07-05, 20:23 #64
Hallo ja

neida har ikke vært på balderklinikken,men om jeg ikke hadde hatt en litt samarbeisvillig lege så hadde jeg nok tatt turen dit ja
Jeg får bare sette alle kluter til når det gjelder skolen...kunne jo ikke fortsette med min gamle jobb med turnus,dag,kveld og natt arbeid...det var ikke bra for denna kroppen ihvertfall....
jeg er ihvertfall overlykkelig for at jeg har fått armour
TJOHO
Jeg trodde ikke jeg ville juble for ca et år siden...så jeg har krabbet meg til dit jeg er nå...jaggu tar det tid men alt ordner seg :P
-
27-07-05, 18:38 #65
Så flott at du har det bedre! Jeg hadde det flott og aktivt forrige uke, eller til helgen sa det stopp igjen, og enda er jeg forferdelig slapp og sliten. Ser ut som om når man har gode perioder så overanstrenger jeg meg slik at jeg blir dødssliten etterpå *sukk* Noe skal det no alltid være. Håper virkelig ditt holder!
Hilsen des65 ~~des65 sin dagbok!~~
-
28-07-05, 01:14 #66
Min er faring med Armour er at konsentrasjonen blir bedre og bedre.
Tatjana - også student
-
28-07-05, 12:44 #67
Så flott!
Får bare mer og mer lyst til å prøve Armour jeg også! Men jeg vet ikke om jeg orker å begynne med en ny "krangling" med legen.. Må jo gjøre det før eller siden uansett, må bare samle meg sammen nok papirer om Armour å ta med til legen, han har sikkert ikke hørt om det engang..
-
08-08-05, 10:35 #68
jeg må våkne!!!
Hallo folkens..håper alle har hatt en fin ferie...
Før ferien var jeg på "topp"armouren virket supert,og humøret steg
Så fikk vi vann i kjelleren...skal ikke mye til før man raser ned i "kjelleren"med humøret...men men det kan jeg leve med :P
Det jeg lurer på er om noen har noe godt forslag til meg ang det at jeg sover min 1o timer...helst rundt 12 timer..der er det beste...men nå skal jeg begynne på skolen og da kan jeg ikke legge meg kl 19.00 om kvelden
Noen som har noen lure forslag?
-
08-08-05, 11:29 #69
Er du sikker på at dosen din har virket lenge nok ? Kanskje den ikke er høy nok ?
Tror søvnbildet er noe som er veldig forskjellig på oss. Jeg har det slik at jeg sov veldig mye når dosen var lav. Så ble den litt høy og da sov jeg plutselig for lite.
Hvordan er det med dere ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
08-08-05, 21:18 #70
Jeg sover på tabletter så jeg vet ikke om jeg er meningsberettiget. Men jeg må ha innsovingstabletter + Sarotex/Tolvon (skifter litt). Disse er egentlig anti-depressiva, men jeg er ikke depressiv. Likvel sover jeg bedre når disse ligger "i bunnen" når jeg først sovner da. Tar også Melatonin. Huff dette ser ut som en skikkelig coctail, men er helt nødvendig for å sove. Jeg har et elendig søvnmønster. Våkner hver natt og ligger lenge før jeg sovner igjen. Men da kan jeg sove LENGE om ingen forstyrrer meg
har slitt veldig mye i arbeidslivet pga dette.
Søvnproblemer har jeg hatt å lenge jeg kan huske, men etter hypothyreose, dvs de siste årene, så trenger jeg mye mer søvn for å fungere. Kjedelig da jeg føler mye av dagen er borte. Men altså dette er med sovemedisiner så... :( lei av dette da.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Svar med sitat
Bokmerker