Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
21-07-05, 23:24 #5
Ja liisa! Kroppen eksploderte i smerter når jeg begynte på Levaxin, og jeg har aldri hatt annen enn normal stølhet etter hard trening (gangsperre). Har vært både til skjelettundersøkelse og reumatolog - dog uten at de fant noe. Og det ante meg, men legen trodde på meg med "klaging" over smertene, men han kunne ikke forklare det.
Jeg har smerter ennå, litt opp og ned, men hvis jeg trener for hardt, så sliter jeg i mange dager. Blir liksom ikke helt restituert. Men jeg MÅ trene og jeg orker det, men har lært meg litt hvor grensen er. Og den er ganske mye lavere enn før medisin!! SElv med lavt stoffskifte i noen år så hadde jeg ALDRI slike vondter nei :( temmelig kjiipt.
(Var det ikke du liisa som åpnet tema om overgangsalder? Jeg har funnet en interessant bok, men skal skrive om det i rett tema).• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Svar med sitat

Bokmerker