Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
20-07-05, 12:16 #3
Sv: Stoffskifte sommer kontra vinter??
Jeg merker ingen forskjell, så det er kanskje individuelt. Men jeg begynte på medisin i september i fjor så jeg har bare en sommer og en vinter å sammenligne med. Jeg går bare rundt og venter på bedring. I 30 grader for noen dager siden måtte jeg sitte med kjølevifte. Var faktisk "deilig" da jeg egenlig er frossen. Spesielt om natta, men har greidd å ta bort ullteppe og jeg har på litt mindre klær, men fortsatt 2 dyner...sukk...
Ellers så har jeg plutselige hetetokter pga overgangsalder, men det er jo noe annet. Flytte ? Nei ikke aktuelt for meg nei.
Huff
jeg er visst mest hypo i hodet ennå. Selvfølgelig har jeg flere år med ubehandlet hypothyreose. Forrige innlegg refererte jeg til tiden med medisin. Men konklusjonen er den samme allikevel: at jeg merker ingen forskjell. Har vært og er ganske aktiv hele året rundt. Jeg er heldig slik. Har bare hatt mye smerter siden medisinering, men det hindrer meg ikke i å trimme.
Sist endret av Mod; 01-09-13 kl 11:27 Begrunnelse: Slått sammen 2 innlegg
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Svar med sitat

Bokmerker