Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
12-07-05, 20:10 #13Gjest
Jeg er ikke helt ferdig ennå, har ett trinn igjen. Første trinn varte i 14 dager. Neste 1 mnd. På 3. trinn sa legen 1 mnd, men jeg ville ha 2 for det var da verdiene hadde rast og de så helt ville ut. Jeg ville være sikker på at det hadde stabilisert seg og at kjertelen funka før jeg gikk videre. Legen mente det ikke ville gi utslag på prøvene, men det gjorde det, HAH!
Opprinnelig skrevet av Yvette
Nei. Legen og jeg har tatt utgangspunkt i at jeg aldri hadde hatt hypotyreose og at jeg ikke trenger medisiner.Tar du i tilfelle Armour?
Symptomene forsvant ganske fort, de ble borte en etter en,- merka betydelig bedring allerede etter 14 dager. Kjente hypertendenser 3.-4. dagen, varte i et par dager.Hvordan var kroppen og symptomer i denne tiden?
Nå er jeg nede i 0,025 mg daglig og har ingen symptomer. De symptomene jeg nå har (litt tørr hud, probs med fordøyelsen ser ut til å være kostholdsrelatert. Laks, avocado, frø og nøtter fikser huden,- når jeg gidder,- og den blir silkemyk). Magen blir betraktelig bedre uten melkesaker og rødt kjøtt. Har nok en del matvare-intoleranse.
Men du da Yvette, hvorfor skal du trappe ned?
putta

Svar med sitat
Bokmerker