Forstår jeg deg rett Nora at jeg egenlig bør vente med Liothyronin og heller øke dosen med Levaxin? Når jeg gikk ned fra 22 til 13 på Ft4 så var det på grunn av 2mndr med 600µg Levaxin fra 700µg. Siste måling med denne lave Ft4 ble tatt den 01.06. Fikk da beskjed om å øke opp igjen Levaxin til 700µg. Slik at jeg altså har tatt det i ca 1 1/2 mnd nå. Er det ikke grunn til å tro at Ft4 HAR tatt seg opp igjen?

Jeg kommer ikke til å ta bort 50µg Levaxin 2 dager i uken som legen anbefaler! Men bør jeg øke litt til Levaxinen samtidig med 10µg Liothyronin, eller mener du at jeg bør vente med sistnevnte? Har ikke så veldig lyst til det. Har en teori om at noe i prosessen ikke skjer når jeg bare tar Levaxin?? Vet ikke hva, men synes så absolutt at denne medisinen ikke har gjort annet enn vondt verre på 10 mndr nå.

Blir litt eksperimentering dette. Mener ikke å bruke deg som min lege Nora, men jeg er så takknemlig for tilbakemeldinger. Så får jeg gjøre som jeg føler for alt ettersom jeg lytter til dere "der ute". Tusen takk