Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Hybrid View
-
10-07-05, 21:33 #1
Kommer nok til å holde meg til anbefalingene du lister opp - siden det er mange som fungerer på denne dosen. Spent på neste målinger selv om jeg er forberedt på at målinger og symptomer ikke nødvendigvis er i samsvar. Men antar at etter 1 mnd nå fremover med samme dose så stabiliserer vel "noe" seg slik at jeg aner hvor jeg bør ligge.
Synes kroppsverken har øket noe i de siste dagene? Vet du/dere om det har med Liothyronin å gjøre? Virker kanskje logisk siden kroppsverken begynte med Levaxin, og nå får den enda mere medisin på kort tid?
Vet ikke helt hva jeg skal si til legen når jeg treffer ham igjen? Skal jeg belære ham eller bare si at kroppen protesterte på så stor dose? Jeg vet sannelig ikke. Av reaksjonen hans når jeg ba om å få prøve Liothyronin så tror jeg nok at jeg er det første mennesket han noensinne har gitt den til.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Svar med sitat
Bokmerker