Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Hybrid View
-
10-07-05, 19:38 #1
Forstår av det du skriver Nora at det er mange som føler seg bra på kombinasjonsbehandling, og det i seg selv er jo beroligende. Jeg antar da at dere er på 10µg Liothyronin pr dag. Jeg har siden jeg var hos legen, i god tro, trodd at jeg har tatt 10µg fordi jeg delte tabletten i to - en på formiddag og den neste på ettermiddag. Men det blir jo 20µg! Er det virkelig mulig å rote selv med dosering? Og nå lurer jeg på om jeg har gjort mye "galt". Iflg legen har jeg ikke tatt nok, men har jo skjønt at han bør oppdatere seg.
Hvor finstilt er dette maskineriet? Opplevde en betydelig nedgang av T4 bare på 2 mndr da jeg reuserte Levaxin fra 700µg pr uke til 600µg. Gikk fra 22 til 13 på så kort tid og med så liten doseendring egentlig - synes jeg. Trodde jeg??
Har ikke lyst til å gå ned på Levaxin igjen. Tar 100µg pr dag. Legen halverte dosen to dager, men det blir jo minus 100µg igjen? Så innfløkt!• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Svar med sitat
Bokmerker