Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Hybrid View
-
10-07-05, 11:39 #1
Tusen takk for svar. Det er både logisk og stemmer med egen erfaring. Som jeg tidligere har sagt så ble jeg hyper på 1. dag med 20µg (noen timer varte det). Klarte ikke å skrive navnet mitt en gang. Så jeg har fått erfare at det kan være en hestedose, og så skal jeg altså iflg legen ta dette 2 ganger i døgnet!!
Er det mulig at legen er totalt villedet fra Felleskatalogen? Der står det ingenting av det du lister opp Nora, men legene burde vel vite bedre allikevel?! Eller er det å stille for store krav til dem? Ofte ser jeg at de blar i denne katalogen når de skriver ut medisin.
Hvis jeg har sporet av temaet her så ber jeg om unnskyldning. Måtte bare få oppklare dette ved å spørre Nora. Jeg leser mellom linjene at Liothyronin er en aktiv medisin ved tanke på å hjelpe syke mennesker? Håper så inderlig det da!
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Svar med sitat
Bokmerker