Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
05-07-05, 22:16 #5
Jeg har nå trappet ned til 25 mikrogram (begynte på mandag etter å ha tatt 50 i 14 dager), og jeg føler meg mildest talt elendig! Føler at jeg har bly i kroppen, er så usigelig trøtt - har sovnet 4 ganger i løpet av dagen, nedsatt appetitt og tankene går veldig tregt.
Skal til legen på fredag, og skal selvfølgelig legge fram dette for han.
Hvis dette er sånn jeg blir når jeg slutter med medisin, må jeg jo bare få begynne igjen og evt supplere med Liothyronin, noe han har lovet meg.
Problemet er hvis jeg må gå 4-6 uker i denne amøbetilstanden før det viser på blodprøvene og jeg får begynne med medisin igjen. Regner med at han vil ha blodprøvesvar å vise til siden det er endokrinologen som har foreslått dette "forsøket".
Jeg merker jo doseendringene veldig kjapt, og da er det så irriterende at det ikke viser på blodprøvene.
Fryktelig frustrerende også at jeg har gått 6 mnd på medisin til ingen nytte, og så må jeg kanskje gå gjennom en opptrapping på nytt.
Er det noen som har erfaringer med det å slutte med medisin, for så å begynne igjen?
Mulig at jeg tar sorgene på forskudd, og at dette bare er en midlertidig forverring. Men jeg har blitt gradvis verre siden jeg startet nedtrappingen - ikke noe oppløftende tegn akkurat.
Ble litt rotete dette her, men i dag går hjernen bare på halv maskin
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Svar med sitat
Bokmerker