Dette var spennende kris skal til nærmeste helsekostbutikk i morgen. Men nå er jeg ennå litt usikker på om jeg har problem med binyrer, men altså med motsatt fortegn. Har levert en 24-døgnsurinprøve i dag, men den gir sikkert ikke rett diagnose uansett - slik jeg har forstått det. For et syn! Vandrende inn på labben med 2 fulle flasker (Pepsi Max), 3 liter!! Er det normalt?? Jeg spurte, og mannen svarte høflig at JODA, men var ikke overbevisende. Jaja siste gangen jeg gjør dette.

Jeg har, som jeg sa i et tidligere innlegg, "i hemmelighet" (overfor legen) begynt med 10mg Liothyronin pr dag. Jeg har tatt disse i 8 dager nå, men kan ikke si jeg føler noen forandring.

Men når jeg steg på badevekten i dag så har jeg gått ned nesten 1 1/2 kilo!! Er det virkelig mulig at de kan gi en sånn virkning og SÅ fort?? Jeg fikk nye av min venninne i dag slik at det holder til neste legebesøk den 07.07. Hvis det fortsetter slik så er jeg kanskje på rett vei? Det var bare SÅ deilig å se vektnålen peke nedover Supert! Håper det ikke bare var noe tilfeldig greier.

Noen som kan noe om hvor fort man kan vente seg rsultat på vekten med Liothyronin?