Viser søkeresultater 1 til 10 av 35
Threaded View
-
24-06-05, 16:33 #14
Hei
vi reagerer visst forskjellig. Hetetoktene mine kommer bare om dagen - ennå! Når det gjelder natten har jeg i flere år ligget med elektrisk varmeteppe, + sånt "sauelignende" teppe, ullpledd, 2 dyner og med teskorte over hodet. (Det er lov å le her altså!). På meg har jeg ull fra topp til tå, pysjamas og tykke raggsokker!!! Og jeg fryser!!! Selv på varme sommerdager!!! I tillegg har jeg en varmeflaske som jeg holder inntil kroppen. Denne varmeflasken har fulgt meg til syden i 40 varmegrader. Siden 1999 har jeg ikke forlatt huset om natten! Det ble til slutt altfor slitsomt og altfor for mye å drasse med seg - rett og slett!
Jeg har fortalt dette i diverse forum blant venner og familie - til stor munterhet. Men ingen har reagert??! Selv har jeg bare trodd jeg var litt "rar". Har kanskje hatt lavt stoffskifte i alle disse årene?? Ikke vet jeg. Homøpten hevder at hun har notert lavt stoffskifte i 1998. Og behandling først nå? Det er ganske mange år, men har ikke følt meg så syk.
Og nå alttså også overgangsalder. Mon tro hva som venter "der ute ett sted"...må da vel bli bedre, men jeg er nå ikke så sikker på det da ennå.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Svar med sitat
Bokmerker