Viser søkeresultater 1 til 10 av 48
Tråd: Pris på armour?
Threaded View
-
23-06-05, 19:55 #29
Takk igjen til Barazinga og n`Finn. Det du sier Barazinga om binyrebarken og for lite cortisol, er det pga slike tretthetssymptomer? På min hårmineralanalyse, (som jeg er fortsatt er usikker på om den er seriøs, men jeg spiser anbefalt kosttilskudd), der stod det økt binyreaktivitet. Så jeg trodde kanskje jeg produserte for mye cortisol, og det er derfor jeg legger på meg?? Forvirret? JA!
Men tuuuusen takk for at dere svarer.
Og til deg n`Finn: Fatter ikke at du har holdt ut! Men med til de grader redusert livskvalitet forstår jeg. Og det er forferdelig trist at dette er Helse Norge i dag.
Jeg hadde ikke peiling før jeg begynte å lese i dette forumet. Stusset over at jeg ikke ble bra av denne medisinen, og så begynte jeg å lete og stille spørmål. Og begynte å forstå at her må hver enkelt være sin egen lege. Skremmende spør du meg!
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Svar med sitat
Bokmerker