Viser søkeresultater 1 til 10 av 48
Tråd: Pris på armour?
Threaded View
-
22-06-05, 23:02 #25Gjest
Hei n`Finn og Nora
Jeg leser hva dere skriver om Armour og jeg prøver å orientere meg og printer ut diverse for å ta med til neste legebesøk. I dag fikk jeg snakke med en endokrinolog pr telefon, gjennom en venn av meg. Og vedkommende endokrinolog hadde IKKE hørt om Armour! Er det virkelig mulig? Og vedkommende er i 30-årene! Altså ikke av den gamle steile typen. Jeg gir nesten opp før jeg begynner. Hva da med legen min som er 50?
Forstår det slik at du Nora er fornøyd med Levaxin og Liothyronin. Anbefaler du at jeg prøver det først? Jeg blir så uskker. Men jeg er sikker på at bare Levaxin ikke hjelper meg! Eller er det for tidlig å si noe om det? Jeg begynte for 9 mndr siden. Er det slik at medisindosen som jeg begynte på i september ikke har begynt å virke ennå? Hvor lang tid tar det før den medisindosen jeg tar i dag går inn og gjør jobben sin?
Jeg blir bare dårligere til mer jeg øker Levaxin. Var totalt utslitt etter 3 timer med hagearbeid. Kroppen så mørbanket at jeg hadde problemer med å gå. Dette blir bare verre og verre. Unnskyld at jeg maser. Vet at dere er ikke leger, men jeg forstår at dere har mye kunnskap og ikke minst erfaring.

Svar med sitat
Bokmerker