- nora

Tusen takk for engasjementet og linkene - tar en utskrift av artikkelen i Legetidsskriftet - den kan være grei å ha foran seg.

Vet du - når jeg ser tilbake i "dagboknotatene" mine i den perioden jeg var uten Levaxin (om jeg da tar utg.punkt i ca. 3 uker etter at jeg "sluttet") - så hadde jeg det definitivt ikke verre Imidlertid passet jeg på å ikke overdrive aktivitet og/eller ikke delta for mye sosialt. Kjørte også veldig stramt løp i forhold til arbeidet mitt - regulerte det med jerhård hånd og satte grenser (men som sagt verdiene steg/sank)......

Når jeg startet opp igjen, ble det problemer med at alt for tidlig oppvåkning. Delte dosen, og det fungerte litt bedre - så skulle jeg tilbake til å ta hele dosen (50 mikrogr.) på morgenen - da ble sansene "hypersensitive" - jeg ble oppfarende og stresset/irritabel (omgivelsene merket det også ) Av og til følte jeg meg mentalt "voldtatt" (unnskyld uttrykket) - klarte ikke å ta i mot beskjeder om jeg var i en annen prosess selv - eks. måtte stoppe å skjære opp brødet for å konsentrere meg om beskjeder mannen min skulle gi meg.

Jeg er fortsatt oppe ganske tidlig (men har alltid vært "A"-menneske 8) ) - kanskje skal jeg vente litt med dagens dose - litt lengre ut på dagen? Det kjennes slik ut for meg (har hørt om at noen tar hele dosen på ettermiddagen).

Jeg får vel "skynde meg litt langsomt" - hva gjelder å "pirke" i legenens disponeringer. Jeg orker ikke en lignende "kamp" akkurat nå - som mange andre her har berettet om...............får bruke diplomati og strategi i første omgang tenker jeg :twisted: (kanskje forventer jeg "resultater"/framgang/bedring raskere enn hva som er mulig )

Ellers så skal jeg sjekke ut dette med FT3 - HVA OMTALES DET SOM I LAB.REKVISJONEN (forkortelse?)