Viser søkeresultater 11 til 20 av 33
Threaded View
-
19-06-05, 21:42 #17
Hei nora!
ja - nesten! Fastlegen min kommuniserte med endokrinologen - så hva han har sagt vet jeg ikke. Men fastlegen min mente vel at jeg ikke fikk særlig effekt og ba spesialisten om råd - de ble enige om at jeg skulle trappe ned og så slutte. Hvilket jeg gjorde over en periode -nedtrapningsvis.
Så steg/sank verdiene ganske fort.... da sendte fastelegen meg til endokr. igjen - han kikket på prøvesvarene og sa at jeg nå helt klart hadde lavt stoffskifte og satte meg på Levaxin igjen for et par måneder siden. De første 14 dagene etter jeg startet opp igjen - sov jeg nesten ikke - våknet mellom klokka 0300 og 0400 og holdt på å bli sprø.
Ut på dagen var jeg så maktesløs og sliten at jeg dro hjem fra jobb og la meg.
Da tok jeg selv kontakt med endokr.logen, uten at det kom annet ut av dette enn at jeg kunne prøve å dele opp dosen på 2. Det hadde en liten positiv effekt, men jeg "kjenner" at noe mangler - og jeg er fortsatt like sliten/maktesløs og formen svinger slik at jeg tør snart ikke forplikte meg til avtaler..........
Jeg "krevde" å få en time igjen til sjekk før sommerferien og ikke til høsten -jeg skal snart til endokr.logen igjen - og kommer ikke til å "være snill pike" - er det meningen at jeg skal kunne fortsette i mitt yrke(yrkesliv) - må det skje noe.............Jeg har ikke hatt samme opptur denne gangen ved oppstart med Levaxin - som jeg hadde for 10 måneder siden.
Jeg har spurt om annen medisin evt. fundert høyt på om jeg kanskje ikke tåler/ikke har effekt av Levaxinen - det var å snakke for døve ører. Det har aldri vært snakk om "liothyronin" (heter det det?!)...........Jeg har brukt Levaxin i snart 4 år - livet kjennes fortsatt som en berg- og dalbane
"Vår framtid vil avhenge av i hvilken retning våre kunnskaper fører oss" (Platon)

Svar med sitat
Bokmerker