Jada villig vekk, men det blir vanligvis synsing. Jeg har ikke altid linker og sitater på disk. Uforståelig nok sitter de fleste i hodet.
Denne gangen har jeg Dr. Endo - Geirr Hølleland, som skriver på Lommelegen. Han sier det klart og uten omsvøp : :

Eg har nesten ingen personleg erfaring med Armour Thyroid og må derfor støtte meg på litteraturen.

Fram til for ca 40 år sidan var ekstrakt av skjoldbruskkjertel standard behandling av lavt stoffskifte. Det var imidlertid vanskeleg å standardisere denne behandlinga og produksjonsprosessen var tungvint. Det blei derfor sett på som eit stort framsteg når ein klarte å framstille og lage tyroksin syntetisk. Eg har dessverre ikkje klart å finne gode forskningsrapportar som omtaler samanlikning av effekten av Armour thyroid og Levaxin. Kva som er best blir derfor eit ubesvart sprøsmål. Eg har imidlertid ingen grunn til å tru at Armour thyroid er noen dårleg behandling av lavt stoffskifte. Det er også mange pasienthistorier som forteljer om at livet blei mye betre etter at dei byrja med Armour. Slike historier har imidlertid liten verdi som vitskaplege bevis.

Som jeg lenge har mistenkt - vår velferd er offret på legemiddelindustriens og latskapens alter !

Det er mye lettere å tjene penger på en syntertisk produksjon enn å basere seg på oppdrett av gris !
Åssen VI har det med det - d..... dem i !

Den mannen trenger gode linker. Kan noen sende ham dem ?