Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Tråd: Slutte med Levaxin...
Threaded View
-
10-06-05, 20:16 #12
En liten ting til...
Nå er det 5 dager siden jeg gikk fra 100 til 75 mikrogram, og jeg merker forandringer (er det forresten vanlig å merke doseforandringer så kjapt? Jeg føler at jeg reagerer veldig fort når jeg forandrer dose, enten det er ene eller andre veien).
Jeg er ikke så stresset i kroppen, hjertet slår mer normalt og jeg sovner lettere om kvelden, MEN jeg er blitt enda mer stiv i leddene, føler at jeg har senebetennelse i armen, hendene er som sandpapir og jeg har smerter/ubehag i lysken. I tillegg er jeg veldig trøtt og tiltakslysten er på bånn. Det med lysken har jeg nevnt for legen, men nå føler jeg det er verre. Noen som har opplevd det samme?
Vet ikke helt om det er lymfekjertlene eller hva det er.
Kan det ha sammenheng med at menstruasjonsblødningene har forandret seg i det siste?
Føler at jeg maser fælt på legen for tiden, så jeg vet ikke om jeg skal ta bryet med å fortelle om disse plagene. Samtidig er det jo hormonrelatert, og siden jeg fortsatt er under utredning kan det jo ha en viss relevans.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Svar med sitat
Bokmerker