Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Tråd: Slutte med Levaxin...
Hybrid View
-
08-06-05, 19:32 #1Gjest
Tusen takk for svar!
Det styrker troen min om at dette ikke er riktig. Jeg har allerede begynt nedtrappingen, og tar 75 mikrogram pr dag. Merker allerede at jeg er litt mindre stresset, så jeg var sikkert litt overdosert, men samtidig er jeg helt "fjern i hodet" og ser uklart. Det er rart, men jeg merker veldig fort når jeg endrer dose.
Har grublet mye de siste dagene, og har kommet til at jeg skal snakke med legen om dette opplegget er godt nok gjennomtenkt. På meg virker det som et skudd i blinde, og jeg akter ikke å la de 6 mnd jeg har gått på Levaxin være til ingen nytte. Til det har jeg hatt det for fælt. Det kan da ikke være noe lurt å trappe opp og ned på medisinen og dermed tukle unødig med stoffskiftet?
Merker at jeg ble litt deppa etter at jeg fikk beskjed om å slutte, og forstod at jeg nok hadde hatt høyere forventninger til at medisinen skulle hjelpe meg enn det jeg trodde jeg hadde.
Jeg orker bare ikke å surre rundt i den tilstanden er i nå, og ikke ha utsikter til å få hjelp. Hukommelsen er så skral at jeg bruker opp all energien min på å gardere meg mot å glemme ting, hvis dere skjønner hva jeg mener. Likevel presterer jeg å kjøre datteren min i barnehagen uten å ta med sekken, og begynne å kjøre hjem fra legen uten å ta EKG'et som jeg skulle gjøre på vei ut fra kontoret! Er det rart jeg er frustret?
Enten får jeg fortsette med en lavere dose og se om det fører fram, eller så vil jeg bytte medisin. Jeg kan bare ikke gå ubehandlet, for som dere også sier så kan det kan da ikke være noe tvil om at jeg har hypothyreose?!
mona (som selvfølgelig glemte å logge seg inn
)

Svar med sitat
Bokmerker