Be om annen endokrinolog samme sted. De kan være helt forskjellige. eller annen endokrinolog i det hele tatt.
Du vil ikke merke noen forbedring før FT4 er kommet opp til halvveis, samt FT3 opp i halvveis, og mange må ha dem helt oppe i overkant. Din TSH var nær 2, og begge disse tingene sier meg at du ikke har fått prøvs skikkelig.
Jeg har også lavt BT når jeg er undermedisinert, men mange har høyt BT. Lavt BT kan også komme av slitne binyrer , som det er mye snakk om på de utenlandske forumene, og det kommer av at når man går hypo , så må binyrene sende ut tre ganger mer cortisol enn normalt.

Dessuten har man mange vitamin-og mineralmangler når man går hypo eller undermedisinert. B-12 kan ofte være for lavt (her mener vi under 360)

Det er da få som klarer seg bra med en FT4 på 13 og en TSH på nær 2, har bare møtt en.

Jeg personlig synes du bør få prøve mer.

Men det som skjer nå, er at du kan prøve å kutte ut, for å gjøre legene fornøyde, og når du da ikke blir verre, forlanger du å begynne igjen. Din TSH vil nemlig etter 4-6 uker gå opp til 8 igjen. Da vil du få begynne igjen.

Hjertebank kan komme av for lavt ferritin, det er velkjent at det gir intoleranse til doseøkning.
Og lavt cortisol gir masse slike symptomer også.

nora