Jeg kom akkurat på at jeg alltid svarer at jeg har det bra når noen spør meg...Jeg føler meg dessuten alltid bedre når jeg kommer til lege. Resten av dagene kan jeg da ha det ille.
Men ifjor når vi fosøkte uten T3, da sa jeg at jeg ikke hadde det bra. Men først til jul fikk jeg øke T4 (for å se om det bringer FT3 opp) og jeg begynte med T3 i tilleg på egenhånd igjen, fordi jeg hadde masse masse brain fog og var deppa uten T3 i tillegg. Neste gang var det helt ok for legen, du må jo få tenke sa han (fikk ikke tenke uten T3= liothyronin). Jeg gjentok at jeg hadde hatt det ille ifjor hele høst. Han aksepterte det.
Men det med kommunikasjon med legen kan bli god-dag-mann økseskaft noen ganger, legen din hadde vel lyst til å skrive at du var symptomfri fodi hun ment eprøvene var bra. Jeg synes du skal gi tilbakemelding om at du for det første svinger mye samt at du ikke var symptomfri annet enn noen dager hvis det stemmer. Legene forlanger liksom at du skal si flere ganger at du ikke har det bra. Vi skandinaver klager jo lite.
hadde jeg kontaktet legen min oftere ifjor høst om at forsøket med å gå uten T3 ikke var så vellykket så ville jeg fått lov til å øke fortere tror jeg. De kan jo ikke lese tankene våre heller.

Hvis dtii stoffskifte svinger er det jo litt vanskeligere for legen å skjønne noe av det.
Min teori er at du har noe akutt hashi's hvor antistoffene gjør at det svinger. Det sendes ut hormon fra de cellene som ødelegges. Bare et foslag.
nora