Hei igjen!

Så ikke før nå hvor vanskelig det er å lese de tallene jeg skrev istad...

Jeg har dessverre ikke noe skriftlig svar på prøvene, for jeg ringte bare ned for å få dem.
Og alle prøvene er tatt hos forskjellige doktorer, så om resultatene kan sammenlignes har jeg faktisk ikke tenkt på...

Men skal prøve å forklare en gang til om prøvene:

I januar ga doktoren beskjed om at stofskiftet var litt for lavt. Men dette var bare en vikardoktor, så han gjorde ikke noe mer med det...
Resultatet på de prøvene var:

Anti-TPO: ikke målt
TSH: 0.019
T4:14,6
T3:6.4

Så var jeg hos min gretne gamle fastlege sånn ca i mars, og krevde at han skulle ta noen prøver pga min ustabile syklus... Da ble resultatene:

Anti-TPO: 77.9
TSH:7,2
T4:10,8

Så fant jeg disse prøveresultatene, og henvendte meg til dere, og fikk skiftet fastlege som nå har tatt nye prøver som hun sier er helt normale! Jeg synes det virker rart at det plutselig er normalt igjen, så nå henvender jeg meg til dere igjen for å høre om det er fakta at stoffskiftet mitt er i orden nå i mai!
De siste prøvene som da er tatt er slik:

Anti-TPO:77,9
TSH:2500 (dette tolker jeg som 0.25)
T4:11,4

Jeg har ikke peiling i det hele tatt på det som gjelder stoffskiftet, så jeg kunne kanskje tenkt meg svar på følgende spørsmål:

1: Var stoffskiftet mitt for lavt i januar? mars? Mai?

2: Hvis stoffskiftet mitt fortsatt er for lavt til tross for at doktoren min mener at prøvene er OK, hva bør jeg da kreve av henne?

3: Hvis det ikke er lavt nå lenger, er det normalt at det kan stabiliseres helt av seg selv, eller er det mest sannsynlig osteopaten som har ordnet opp i dette da han fikset nakken min?

På forhånd takk for svar igjen! Beklager at jeg maser så forferdelig, men det er ganske frustrerende å ikke skjønne noen ting av hva som skjer med kroppen min!

Hilsen Viksi