Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Threaded View
-
16-05-05, 20:13 #17
Jeg må si jeg er kjempeimponert over at du klarer å studere og jobbe halv stilling natt! Jeg tror ikke jeg hadde klart det om jeg var aldri så frisk. Ikke minst var det tøft av deg å fortsette studiet etter det tøffe 1.året du hadde - det står det virkelig respekt av.
I min jobb er det også tredelt turnus (er ikke sykepleier), og jeg har hatt store problemer med å klare nattevaktene. Ble direkte syk av dem, og klarte ikke å sove etter vaktene. Når jeg nå ser at jeg antageligvis har hatt problemer med stoffskiftet i mange år, er det kanskje ikke så rart at jeg slet med disse vaktene.
Der jeg jobber kan en risikere å løpe i ett hele nattevakten, og kveldsvaktene er også veldig travle. Ikke det beste stedet å være når ting bør foregå i mitt eget tempo og unngå stress...For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Dere som har lavt stoffskifte og carpal tunnelsyndrom..
Av nuttisen i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 29Siste melding: 10-11-12, 22:54 -
Når merket dere først symtomer på lavt stoffskifte?
Av Knapp i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 21-05-08, 16:54 -
Hvordan virker influensa inn på oss med lavt stoffskifte?
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 07-02-07, 19:10 -
Har jeg lavt stoffskifte? Hvordan tolke tall??
Av Ellen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 18-06-06, 14:55 -
Hvordan takler andre å være forandret fra da dere var friske
Av cathrin i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 10Siste melding: 14-06-06, 23:04

Svar med sitat
Bokmerker